Закладки

Гарантія та повернення

Гарантійний період дає можливість клієнту вимагати від продавця виконання заходів щодо усунення попередньо виявлених недоліків. У свою чергу, продавець має усунути дефект, за умови дотримання споживачем правил експлуатації виробу та відсутності порушень цих правил.


Зміст:

  1. Умови надання гарантії
  2. Отримання гарантійного обслуговування

  3. Правила обміну та повернення товару

    • Обмін і повернення продукції належної якості

    • Обмін і повернення продукції неналежної якості

  4. Повернення коштів


Умови надання гарантії

На всю продукцію інтернет-магазину TeploPRO надається офіційна гарантія від безпосереднього виробника, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Умови гарантійних зобов'язань і сервісного обслуговування відповідають нормативним документам України, а саме: постанові КМУ "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів" та Закону України "Про захист прав споживачів".

Магазин TeploPRO дає гарантію, яка залежить від сервісної політики виробника та може складати від 12 до 60 місяців. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Для підтвердження гарантійних зобов'язань використовується гарантійний талон виробника.

Зауважимо, що відповідальність за наявність і отримання відповідної документації при здійсненні купівлі товару покладається на клієнта. За відсутності необхідних документів, спеціаліст сервісного відділу не зможе виконати жодних необхідних дій. Крім того, він не несе відповідальності за ймовірні пошкодження придбаного товару.

Тому, радимо перевіряти комплектацію, наявність документації та відсутність пошкоджень на виробі прямо під час його отримання. Комплектність визначається описом самого виробу або посібником з його експлуатації.

Гарантійний талон дає право на безкоштовне гарантійне обслуговування.

У ньому має бути зазначено:

Рекомендуємо зберігати гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації придбаного продукції.

Зазначаємо, що термін виконання ремонтних робіт визначається авторизованим сервісним центром виробника.


Отримання гарантійного обслуговування

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони цих центрів вказуються на гарантійному талоні.

Гарантія починає діяти:


Правила обміну та повернення товару

Обмін і повернення продукції належної якості

Відповідно до статті 9-ї Закону України "Про захист прав споживачів" передбачається можливість повернення товару, який не підійшов за будь-якими характеристиками. Магазин TeploPRO повідомляє, що споживач може відмовитися від придбаної продукції протягом 14 днів з дня покупки.

Відмова здійснюється лише з товаром належної якості та за умови, що:

За умови збереження належної якості товару покупець має право обміняти виріб на інший еквівалент цього товару, ідентичний за вартістю або на зовсім інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні, за умови погодження із продавцем.

Обмін і повернення продукції неналежної якості

Інтернет-магазин TeploPRO надає можливість споживачу здійснити обмін продукції після її придбання і виявлення недоліків таких, як:

У такому випадку покупцю буде надана детальна інформація щодо подальших кроків з проведення обміну і повернення товару. Покупець може здійснити заміну:

Заміна здійснюється протягом 7 банківських днів починаючи з дня висунення вимоги, за умови наявності на складі магазину аналогічного товару.

Технічно складні товари неналежної якості можливо замінити товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншого виробника з перерахунком вартості.

У разі виявлення несправності, яка не підлягає ремонту, товар замінюється на аналогічний або споживачеві повертаються його кошти.


Повернення коштів

Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який обрав покупець під час придбання товару.

При готівковому розрахунку повернення грошей здійснюється у касі не пізніше ніж через 10 банківських днів після висунення покупцем вимоги про повернення.

При безготівковому розрахунку зарахування вартості товару на карту клієнта відбувається протягом 5 банківських днів після отримання вимоги.